معرفی انواع تابلوهای تبلیغاتی
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

 

بنر :

بنر یک تابلوی تبلیغاتی بسیار است که به طور کلی شامل سه بخش بنر،  اسکلت فلزی و پرژکتورمی باشد. امروزه چاپ بنر توسط شرکت ها و موسسات در طرح ها ،  رنگ ها ، اشکال و کیفیت های متفاوتی انجام می شود.

بیلبورد:

 بیلبورد تابلوهای  بزرگی هستند که  در محیط های خارجی  و فضای  باز نصب  می  گردند. این تابلوها بر روی پایه  های  بلندی  قرار می  گیرند و از فاصله های دور قابل  رویت  می  باشند.  بیلبورد  فضای   کافی  و مناسبی  را  برای  نصب  آگهی های  تبلیغاتی  در اختیار تولید کنندگان، فروشندگان، صنعتگران  و ... قرار می  دهد.

تابلونئونپلاستیک:

 برای ساخت تابلوی نئون پلاستیک از حروف برجسته استفاده می شود. متریال به کار رفته در این تابلو نوعی پلاستیک است. در ساخت تابلوی نئون پلاستیک لامپ های ال ای دی مورد استفاده  قرار می گیرند که سبب درخشش حروف و تصاویر تابلو می شوند. از آنجا که پلاستیک می تواند نور را به صورت شفاف و یکنواخت منتشر کند ، به همین دلیل در تابلوی نئون از آن برای جذابیت و درخشان کردن تابلو و حروف مورد بهره برداری قرار گرفته است.

 تابلونئونشیشهای :

از این تابلوهای تبلیغاتی  اکثرا برای نصب در پشت شیشه ها و درب مغازه ها یا فروشگاه ها  استفاده می شود متریال لازم برای ساخت این مدل تابلو نئون ، شیشه بی رنگ و شفاف می باشد. در این روش حروف  بوسیله حرارت دادن  به شکل های مدنظر طراحی  می شوند و سپس با استفاده از گاز نئون پر می گردد . با استفاده از اتصال الکترود به دو سر تابلو نئون و دادن ولتاژ مناسب ، گاز نئون موجود در داخل شیشه نور تولید می کند .

تابلوحروفبرجستهچلنیوم:

 تابلوی چلنیوم ، یکی از تابلوهایی است که در ساخت آن از حروف برجسته استفاده می شود. این تابلوها به دلیل  کاربرد این حروف برجسته، زیبایی و جلوه خاصی دارند. قیمت مناسب این تابلو سبب شده است که مورد استقبال بسیاری از صاحبان مشاغل و مشتریان قرار بگیرد.

تابلوفلزی:

 تابلو فلزی یک نوع تابلو تبلیغاتی است که همچون تابلو چلنیوم و تابلو نئون پلاستیک قابلیت برجستگی و لبه کاری دارد و  با حروف برجسته فلزی طراحی می شود . این تابلو با استفاده از فلزاتی همچون برنج ، استیل، مس ، آهن ، روی و دیگر فلزات ساخته می شود و از مقاومت بالایی برخوردار است اما به دلیل اینکه این نوع فلزات به مرور زمان دچار تغییر رنگ و کدری می شوند در حال حاضر کمتر مورد سفارش قرار می گیرند اما امروزه اکثریت صاحبین مشاغل برای سفارش تابلو فلزی ، نوع فلز را استیل انتخاب می کنند و یک تابلو استیل با مقاومت و درخشندگی فوق العاده به نمایش می گذارند.تابلو استیل به صورت ترکیبی وبا استفاده ازورق های متفاوتی ساخته می شود به همین دلیل با نامهایی مانند: استیل طلایی یا نقره ای براق، استیل طلایی یا نقره ای خش دار، استیل با حروف برجسته دودی و... شناخته می شود.

 تابلورینگی :

تابلوهای حروف برجسته رینگی براساس متدها و ترفندهای خاص خود و  با استفاده از دو متریال رینگ فلزی(نظیر استیل) و رینگ پلاستیک(نظیر پلکسی گلاس) ساخته می شوند. نحوه ساخت این تابلوها به این شکل است که یک لایه پلاستیک در زیر حروف فلزی قرار می گیرد که با ایجاد این لایه یک فضا برای عبور نور فراهم می شود.

 تابلوفلکسی :

در ساخت این تابلو نیز از حروف برجسته استفاده می گردد که با عنوان تابلو فلکسی برجسته شناخته می شوند. تابلو فلکسی یکی از تابلوهای تبلیغاتی زیبا و مقرون به صرفه است که دارای  نورپردازی نیز هستند . از این تابلو به عنوان تابلو سر درب  ، تابلو مغازه و  یا تبلیغات محیطی  مورد استفاده قرار می گیرد . این تابلوها دارای صفحه هایی انعطاف پذیر هستند و خاصیت روکش ابریشمی و پوشش کوتینگ آنها باعث شده است تا در برابر اشعه خورشید و شرایط بد آب و هوایی  از مقاومت ماندگاری بالایی برخوردار باشند. تابلوهای فلکسی به چند شکل  ریلی ، مکعبی، سپری و اسکلت فلزی  ساخته می شوند .

تابلوترموود :

تابلوسازی به شیوه ترمووود یک سبک کلاسیک و مدرنیته می باشد که طرفداران خاص خود را دارد تابلو ترموود با بهره گیری از حروف برجسته ساخته می شود و تابلوترموود از نوعی چوب صنعتی است که به علت گذراندن مراحل تیمار و فرآوری در مقابل شرایط جوی و آب و هوایی بسیار مقاوم می باشد .

تابلوکامپوزیت :

تابلو کامپوزیت یکی دیگر از روش های رایج ساخت تابلوهای تبلیغاتی است که برای ساخت بدنه آن از ورق کامپوزیت و برای درج پیام تبلیغاتی از انواع حروف برجسته بهره گرفته می شود. این تابلو در حال حاضر مورد توجه عموم قرار گرفته است ، چرا که ورق کامپوزیت براق بوده و امکان غبارگیری و آلودگی در آن وجود ندارد.

 تابلوالایدی:

تابلو ال ای دی نوعی نمایشگر دیجیتالی است. این تابلو از کنار هم قرار گرفتن قطعاتی نظیر: ماژول، پاور، کنترلر و قاب تابلو ال ای دی ساخته شده و آماده نصب می گردد. ماژول ها یکی از اجرای اصلی و مهم می باشند که نحوه نمایش کاراکترها و تصاویر برنامه ریزی شده در تابلو ال ای دی را به تصویر می کشند . تابلو ال ای دی قابلیت نصب در هر مکانی  را دارد و می توان از آن به عنوان تابلو سر درب مغازه و یا تبلیغات محیطی  استفاده نمود .

 تابلولایتباکس :

تابلوهای لایت باکس قابلیت استفاده هم در فضای داخلی و هم فضای خارجی را دارا می باشند. این تابلوها به صورت ترکیبی از متریال فلزی( نظیر آلومینیوم یا ام دی اف) و پلاستیک( مانند پلکسی گلس) ساخته می شوند. به طور کلی لایت باکس جعبه های نورانی و بدون نورهستند که قابلیت اجرا به صورت ایستاده، آویز، سقفی، یک طرفه و دوطرفه را دارا می باشد.

تابلوهای  راهنمای :

این تابلوها نیز هم در فضاهای بسته و هم در فضای باز کاربرد دارد و برای راهنمایی عموم مردم مورد استفاده قرار می گیرد. این تابلوها بر روی دیوار نصب می شوند و مخاطبان را راهنمایی می کنند . این تابلوها حاوی یک شیشه و یک زمینه و قاب از جنس پلکسی گلاس است که برای قرار دهی متون در آن استفاده می شود  به این تابلوها از چهار وجه هم نورتابیده می شود و زیبایی خارق العاده ای را به آن می بخشد .

تلویزیونشهری :

یک نوع نمایشگر دیجیتالی مدرن و پیشرفته می باشد که قابلیت پیاده سازی در ابعاد بزرگ و دلخواه می باشد. این تابلو به دو صورت آفلاین و آنلاین اجرا می شود و توانایی پخش فیلم متون ، عکس و کلیپ های کوتاه مدت تبلیغاتی را دارد.  در حال حاضر امکان اجاره و یا خرید تلویزیون شهری  وجود دارد. شرکتها و سازمانها می توانند کلیپ هایی در خصوص نوع کالا یا خدماتی که ارائه می دهند تهیه نموده و با کسب مجوزهای لازم در مناطق پرپازدید به معرض نمایش درآورید .

تابلوتبلیغاتیدیجیتال :

این تابلوهای تبلیغاتی با استفاده از سیستم های چند رسانه ای الکترونیک راه اندازی می گردد .  این سیستم ها به شبکه و سیستم های مدیریت محتوا دسترسی داشته و بروزرسانی آنها از راه دور هم قابل انجام می باشد و محتوا و یا پیام تبلیغاتی از طریق سرور مرکزی هدایت می شوند ، صفحات نمایشی دیجیتال که به عنوان تابلو فروشگاه و یا تبلیغات در محیط ها و فضاهای داخلی صورت می گیرد از جنس LCD و یا پلاسماست اما جنس صفحات نمایشی که برای محیط های بیرونی مورد استفاد قرار می گیرد از نوع LED می باشد .

استندتبلیغاتی :

این روش تبلیغاتی با روش های دیگر تابلوسازی کاملا متمایز می باشد و به عنوان تابلو مغازه یا فروشگاه تلقی نشده بلکه به عنوان تبلیغ در نقطه خرید تلقی می شود شما می توانید با طراحی استندهای تبلیغاتی بسیار زیبا نمونه هایی از محصولات موجود در داخل مغازه یا فروشگاه خود را در مقابل درب مغازه یا فروشگاه به معرض نمایش در آورید . هر نوع تبلیغات چاپی با متریال های متعدد بر روی پایه های مخصوص به شکلی شفاف بر روی استند تبلیغاتی قابل نمایش است . استفاده از این روش تبلیغاتی بسیار مقرون به صرفه است و تاثیر بسزایی در افزایش فروش دارد و در انواع متعدد از جمله زمینی ، ایستاده و چرخشی قابل پیاده سازی است .

برای سفارش ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی با نشانه ساز تماس بگیرید:

02188842300 و 02188843200

 





:: برچسب‌ها: بیلبوردxتابلو اداریxتابلو ال ای دیxتابلو تبلیغاتیxساخت تابلو تبلیغاتیxساخت تابلو حروف برجسته چلنیوم ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: